aeon flux

ready for the action now, danger boy?

pacific bd Zalaba_Ferenc
2010. június 06. 14:12:48

Kategória: 11 komment

Az HBO óriási reklámhadjárattal övezve, elég jó visszajelzések mellett zavarta le a tavasz során a BAND OF BROTHERS "társsorozatát", a Csendes-óceáni hadműveletekről szóló THE PACIFIC-et. A tízrészes miniszériából én ugyan egy percet se láttam (van is kérdésem: van olyan jó, mint a BoB? érdemes vakon bevállalni?), de azért örömmel fogadtam a hírt, hogy novemberben be is fut DVD-n és BD-n, az utóbbi az HBO-hoz híven míves kiszerelésben (fémdobozban, hibátlan specifikációkkal és remek extrákkal felvértezve). Hozzánk valószínűleg csak DVD-n érkezik majd, remélhetőleg még az idén (erre majd rákérdezek és pontosítok).

Címkék

hbo tv show spielberg tom hanks war movie hbo bd hbo dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr924538184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevrim 2010.06.06. 14:43:47

Jónak jó, de BoB-hoz nem ér fel, talán egy rész van (9.), amire azt lehet modnani, hogy "húb+" de a többi az maximum átlagos, azok a részek, amelyek pedig mellőzik a háborút szimplán unalmasak. De egyszer mindenképpen megéri megnézni.

Lord Picard 2010.06.06. 15:01:00

BoB-hoz ugyan szerintem sem ér fel, de más megközelítéssel (azaz nem a BoB-bal hasonlítgatva) bőven megállja a helyét. Szerintem körülbelül úgy viszonyul a Pacific az emlegetett "testvérsorozathoz", mint a Ryan közlegény az Őrület határánhoz. Más helyszínek, nyomasztóbb, embertelenebb. Azért pedig nagyon hálás lennék, és ezzel nyílván nem vagyok egyedül, ha a dvd kiadás mi nálunk (is) fémdobozt kapna.

gaillard 2010.06.06. 15:19:24

BoB-hoz nem ér fel (mondták már?), bár láthatóan sok munka volt benne és többször annyiba került, no meg a témában már nemigen lehet újat mondani, főleg, ahol ennyire ragaszkodnak a jól bevált keretekhez.

Ismeretlen_1068 2010.06.06. 15:31:04

Hát most annyira nem hoztátok meg hozzá a kedvem. És még nosferatu se látta és nem is tervezi, hogy vakon megvegye a BD-t, hogy majd jól kölcsönkérjem tőle. Shucks. :\

Kanyecc · http://sorozatguru.info 2010.06.06. 17:21:18

Egyértelműen nem ér fel a BoB szintjére, de azt se feledjük, hogy ez a csendes-óceáni hadszínteret dolgozta fel, amit jóval kevesebben ismernek. Nézettsége se volt kimagasló, egyszer nézhető, viszont újra nézős faktorja nagyon alacsony.

Ismeretlen_9654 2010.06.06. 18:58:33

a band of brothers pokolian erős, már az alapanyag is az. és én már akkor újranéztem videóról az aktuális epizódokat, amikor csak az hbo-n ment.

Dave Campestre 2010.06.06. 19:15:45

és az a szomorú, hogy az epizódok nagy részénél kispóroltak 20 percet a 60 minute-ből. a leghosszabb részek is max 50-55 percesek, azt hiszem. szóval eléggé fals az, hogy "ten episode-ten hours" :( az előttem szólók mindent elmondtak a sorozatról. én mindenesetre várom a dvd-t és csalódottá is tett a poszt a bejelentéssel, hogy csak novemberre jön ki. a BoB fémdoboz már várja az öcsköst.

hamsy 2010.06.06. 20:20:48

látatlanba szerintem ne vedd meg!!! sajnos nem olyan mint a BoB volt! nekem 10 részből 3 tetszett össze-vissza (3.,8.,10.), 3. és a 10. részben a csata környékén sincsenek és a 8.-nak a végén vagy 5percig lőnek(iwo jima-n). a többi sajnos nagyon elnyújtott lett! és nem csak amiatt nem tetszik, mert nem lőnek benne folyamatosan, hanem az arányok nagyon rosszak. ha hasonlítani kellene a sorozatot, akkor olyan az egész mint a BoB-ban a Bastogne-ban eltöltött egy-két rész. a BoB-nak az a gyenge pontja. sajnos nagyon meg akarták mutatni, hogy a japánok, milyen elszántak, és, hogy mennyire nem adják fel a csatát, és emiatt annyi ilyen "borzalmasan nézek a távolba, és nézem az elhulló társaimat és azon merengek mit keresek én itt" jelenet van a filmben, hogy már számlálót nézegeted, mikor lesz vége az adott résznek. imdb-n 8.5 áll... én sokallom!!! 6-6,5 esetleg, de nagyon jó indulattal.

hamsy 2010.06.06. 20:25:51

2. PONTOSAN!!! Olyan mint a Ryan és az Őrület határán. Ott is ha valami elkezdene történni, pont akkor kezd el a pali elmerengeni azon milyen jó volt az asszonnyal táncolni meg szexelni. ugyan az a szitu...jó hogy más helyszín meg stratégia, meg kutyafüle, de ott van a windtalkers, ami szintén ezt a hadszínteret mutatja be és mégis rohadt jó háborús film.

Ismeretlen_1068 2010.06.06. 21:30:02

Szóval olyan, mint a THE THIN RED LINE? Ez nagyszerű hír! Azt a filmet ugyanis jobban szeretem, mint a SAVING PRIVATE RYAN-t. :)

gaillard 2010.06.06. 22:33:08

Dramaturgiailag (meg egyébként is) a Flags of Our Fathers-hez áll legközelebb szerintem, viszont ez már az élvezhető kategória :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása