aeon flux

ready for the action now, danger boy?

57 film 123 óra alatt?! Zalaba_Ferenc
2008. október 10. 07:23:18

Kategória: 49 komment

Nem semmi. Megjavították a folytonos filmnézés világrekordját: két embernek álcázott robot (név szerint Suresh Joachim és Claudia Wavra) október 2-a és 7-e között lenyomott New Yorkban 57 filmet 123 óra alatt, mindezt úgy, hogy a filmeket a stúdiólogótól a legutolsó creditig meg kellett nézniük, de a szó szoros értelmében, ugyanis nem bámulhattak ki az ablakon, nem ugorhattak ki kávéért, semmi: filmek közben volt tíz-tíz percük, hogy elintézzék a kis- és nagydolgot, felszívjanak egy csíkot, ilyesmi. Fakírok. Amúgy Joachimról tudni érdemes, hogy több tucat Guiness világrekorddal bír, pl. a leghosszabb tévézés (69 óra), leghosszabb táncolás (100 óra) és a kedvencem: leghosszabb vasalás (55 óra). Az utolsó film, amit a páros megtekintett, a THELMA & LOUISE volt, amire az egyik címszereplő is beugrott. Biztos nagyon aktív társaságnak lehetett részese.

Amúgy baromi érdekesek ezek a filmes maratonok: úgy általában jóval több filmet nézek meg évente, mint egy átlagember (lásd napló), de arra képtelen lennék, hogy 2-3 filmnél többet letudjak egy nap alatt. Egyszerűen nem kötne le. Sőt, ha egyedül mozizok, akkor aligha van olyan film, amely 20 percnél tovább folyamatosan képernyő elé tudna szögezni: mindig kell egy kis szünet. Emiatt a barátaim anno nem keveset ugrattak. Az ő bajuk. :) Ha jobban belegondolok, az utolsó filmmaraton, amin résztvettem, az A NIGHTMARE IN ELM STREET 1-8 volt: azt is csak két nap alatt sikerült letudni. Annyit azért megjegyeznék, hogy soha nem nézek úgy filmet, hogy közben valami mást tennék.

Ti mennyit birtok el maximálisan? Meséljetek, szoktatok-e maratonozni és ha igen, akkor milyen címekkel!

Címkék

aeonflux filmhir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr534535930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadam 2008.10.10. 07:38:05

Érdekes ez a filmnézés valóban. Napi 2-3 filmnél többet én sem tudnék megnézni. Nekem is kell a szünet, hogy felállhassak, mozogjak. Egy idő után az ember csontjait meg kell mozgatni, ki kell nyújtani. Ha kell egy pohár víz, akkor kimegyek érte a konyhába. Ha számítógépen nézek filmet, akkor sokszor előfordul, hogy megnézek valamit a neten, esetleg a filmmel kapcsolatos infót. Persze a film pörög tovább. Nem is tudom nekem mennyi volt a leghosszabb maraton, talán egyszer megnéztem 1 nap alatt a LOTR trilógiát. De készülök az SW 1-6-ra, meg a teljes Tom & Jerry gyűjteményre. De hogy 57 filmet nézzek meg kicsit több mint 5 nap alatt?! Hát azt szerintem nem. :-)

rhynn · rhynnhosei.blog.hu 2008.10.10. 08:52:31

Én inkább sorozatokat szoktam darálni, de a 3-4. rész után már csökken a koncentráció, egy unalmasabb jelenet után már indul a firefox. :) Filmekből is előfordult már hogy 2-3 becsúszott egy nap, de inkább háttérben. Teljes odafigyeléssel kb 1-1 film fér bele a napba :)

Ismeretlen_1068 2008.10.10. 08:55:51

engem már az is meglepett, hogy egyáltalán vannak emberek, akik képesek ébren maradni 5-6 napig, úgyhogy utánajártam az ébrenlét világrekordjának: http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardner_(record_holder)

Ismeretlen_13539 2008.10.10. 09:06:37

Nem mondom, volt olyan nap az életemben, amikor haverral feltankoltunk egy nagy adag piával és átmentünk hozzá filmezni... ez általában 8-10 filmet jelentett :) Persze ezt nem lehet mindig tolni...

Daemiaen 2008.10.10. 09:43:20

Moziban: 5 Otthon: 9

Süti 2008.10.10. 10:40:42

igen, a 20 percek azok legendásak voltak :) még anno a katonaságban voltunk képesek egész nap a tv előtt heverve 6-8 filmet megnézni. ma kb. a másodiknál bealszom :)

ringsider · geekz.blog.hu 2008.10.10. 10:47:35

játékfilm kb. 4, de egyszer lement 11 Nip/Tuck, 8 után azt hittem vége, de 15 részes szezon volt, hogy rohadna meg...:-)

Z 2008.10.10. 11:15:54

én max. napi 2 filmet (90-110 perc) bírok el, de az is a minőségtől és a játékidőtől függ. az átlag a napi 1, ha egyáltalán nézek valamit. nem tudom "zabálni" a filmeket, mert nem szeretem elrontani a gyomrom. kivételt képeznek az ikerfilmek, amik valamilyen módon összetartoznak: before sunrise/set vagy butch cassidy/sting. nekem a jó filmeket fel kell dolgoznom, szemetet meg általában nem nézek. az a baj, hogy annyi jó zene, könyv, koncert is van, amit szintén nem lehet kihagyni! :)

anderw1975 2008.10.10. 11:33:37

Én általában napi egy, maximum két filmet nézek. Ha előfordul, hogy többet, akkor az már olyan kell hogy legyen, amit már láttam. Mivel utána már osszefolyhatnak, főleg, ha nem voltak kiemelkedő alkotások. Volt már olyan, hogy megnéztem egy nap 3 középszerű horrort, és másnap úgy tűnt, mintha egyet néztem volna! :)

palakon 2008.10.10. 12:10:07

nekem is a három a napi maximum, afölött már nincs értelme. De általában csak egy. A Nip/Tuck nekem is ment le úgy, hogy egy évadot két nap alatt néztem meg. Viszont pl. Titanicon double feature, az jó.

VVega · http://halfpecssquad.blog.hu 2008.10.10. 12:50:44

Három-négy film egy nap alatt sokszor volt már. Igazi nagy maratont még sosem tartottam, Halloweenkor szeretnék mindig, de eddig még nem sikerült rávenni senkit (barátaim nem túl nagy filmesek, horrort meg főleg nem néznek) :(((

Ismeretlen_38951 2008.10.10. 13:02:57

Sorozatok egyhuzamban, mondjuk nyolctól éjfélig, simán. De nyaranta volt többször Keresztapa-nap, Vissza a jövőbe-nap, Csillagok háborúja-nap (4-6) és Indiana Jones nap is, annyi szünettel két film között, hogy WC és kentem egy kenyeret, amit már persze film közben toltam be. De ilyen legutóljára talán tíz éve volt.

Real013GSF 2008.10.10. 13:29:46

Filmből a rekordom egy nap alatt 5, de általában 2-3-nál többet én sem bírok egy nap.Viszont, ha egy sorozat megfog, akkor képes vagyok lenyomni egy évadot egyben, csak WC szünetekkel.(meg annyi szünettel, amíg összeszedem a kaját, piát :D)Így jártam a Dexterrel például, de egybe sikerült megnézni a Terminator első évadját is. (bár az annyira nem jött be)

Ismeretlen_1068 2008.10.10. 13:37:32

jól van, rendesen gyűlnek a geekek. :) a sorozat nálam is más kérdés: egy-két kedvencből korábban képes voltam lenyomni 3-4 epizódot is egy huzamban, az évad végéhez közeledve pedig akár 6-8-at is. minden hülyesége ellenére a 24 pl. erősen addiktív volt (...egy darabig: az utolsó évadot már el se kezdtem nézni).

Lord Picard 2008.10.10. 14:08:30

Ennyi ideig én se tudnék éber lenni, én egyszer csináltam egy zirka 34 órás másfél napot, amikor valahogy elfelejtettem aludni, a végére mintha részeg lettem volna, lehet hogy Suresh és Claudia inkább részegnek, mint álmosnak érezte magát :D A rekordom film nézésben? Volt olyan, hogy reggel 8-tól kb. este 10-ig néztem a HBO-t betegség miatt :) 8-10 film lehetett, persze közben voltak magazinműsorok, 20 perces sitcom-ok :) Aszolút saját "felelősségből" a 24-et daráltam le két és fél éve az érettségire készülés közben (helyett), akkor megnéztem két hét alatt 5x24 részt, egyik nap 12 részt :) Átlagban durván lement 8 rész egy délután/este alatt :) Régi tervem az, hogy egy nap alatt bedarálnám a három LotR film bővített változatát :D Természetesen a New Line logótól a stáblista utolsó betűjéig :) Volt már aki így megnézte őket? :)

Ismeretlen_1068 2008.10.10. 14:10:55

azt hiszem, lord picard nyeri az abszolút geek díjat. :) ha úgy vesszük, még egyik gyűrű bővített változatát se néztem teljesen végig, hisz tudod, kinek van kedve negyedórán át bámulni a fanclub listáját. :)

Lord Picard 2008.10.10. 14:21:31

Köszi :) De nyílván nem én vagyok az egyetlen, aki ha egy teljes sorozathoz jut, bedarálja, amint lehet :D Bár, ha jobban belegondolok... akkoriban ment le nálam 5 évadnyi Maffiózók is, az is két-három hét alatt, de ugye kevesebb epizód számmal, mint a 24 :) S még egyszer volt olyan, mikor zsinórban 6 részt megnéztem, nevezeten a Prison Break első évadának utolsó 6 részét, mikor meguntam, hogy csak hetente megy az RTL-en :) Bátyám valamikor a második rész végén dőlt ki :D

Lord Picard 2008.10.10. 14:26:56

Bocs, hogy szaggatva írok, de még eszembe jutott valami a LotR-al kapcsolatban :) Én türelmesen végig ültem mind három film stáblistáját is (a fanclub tagoknál a tévé előtt állva kerestem a magyar neveket :D), s akármilyen más filmről van szó, én végig ülöm őket, Bozai József hangját jobban ismerem, mint bárki másét :) S elég sok szinkrinszínészt "megismertem", van egy pár sorozat ahol még az intro szöveget is fejből vágom, nem csak a szinkronizálók neveit :) S ma úgy ülhetek be a moziba, hogy Anger Zsolt színészi játékát is megismerhetem :)

Z 2008.10.10. 14:35:46

kicsit off: anger zsolt tényleg parádés. nagy örömömre szolgált, hogy személyesen, kezet rázva gratulálhattam az alakításához. ugye, mindenki megnézi a nyomozót? :)

Ismeretlen_6782 2008.10.10. 15:06:05

Moziban napi egy film - írtátok ezt a gyomorrontásos dolgot, egyetértek. Egy film meg tudja határozni az ember hangulatát, gondolatait egy egész napra - ezt a hatást egy másik tönkretenné... Ettől függetlenül volt már olyan, hogy kettőt néztem egy nap, de akkor az egyik legalább a társaság miatt volt. Persze a sorozatdarálás más kategória. Ott az egy évad-egy hétvége is előfordult már, szerencsére ritkán vagyok ennyire rákattanva sorozatokra.

Ismeretlen_62806 2008.10.10. 15:06:36

sorozatból... sok. filmből 6 (star wars hexalógia, de volt már bővített lotr maraton is, az kb ugyanannyi időt ölel fel)

Ismeretlen_62806 2008.10.10. 15:07:32

moziban eddig 4 a csúcs, a két évvel ezelőtti moziünnepen (Cars, Monster House, United 93, PotC2)

Ismeretlen_1873 2008.10.10. 15:07:42

Annak idején, amikor még Magyaroszágon nem forgalmazták DVD-n, Friends (Jóbarátok) hétvégéket szerveztünk barátokkal. (Lassan-lassan külföldi útjaink során szereztük be a teljes sorozatot). Általában egy évadot/alkalom tudtunk lenyomni. Csak jó társaság, pizza, popcorn és rengeteg üdítő kell hozzá :-)

Ismeretlen_89754 2008.10.10. 15:51:02

Reggel ez volt a téma a Juventus rádióban. Lehetett telefonálni, hogy ki miket nézne meg egyhuzamban. Érdekes egyveleg jött ki a végén :)

Ismeretlen_41270 2008.10.10. 15:52:14

filmből egyszerre 5-öt néztem meg, de abba bevontam haverokat is, végefelé jó volt őket szenvedni látni; sorozatból egyszer megnéztem 8 Lost részt egyszerre...

Ismeretlen_6929 2008.10.10. 16:08:10

LOTR bővített változat megvolt munkahelyen éjjel tervleadáskor:] ugyanígy volt már, original Star Wars, Alien valamint a Keresztapa trilógia is.

Ismeretlen_1068 2008.10.10. 16:21:02

ha megjönnek a mátrix BD-k, tartok egy kronológiai maratont (beépítve az animátrix releváns epizódjait). ha jól számolom, közel 10 órányi zöld varázslatban lesz részem. :)

Ismeretlen_1068 2008.10.10. 16:22:18

off: most olvastam egy interjút anger zsolttal - tényleg kitanóról mintázta a nyomozót. plágium! :)

Z 2008.10.10. 18:46:25

bevallom őszintén, zöld maratont már csináltunk. az a baj vele, hogy együtt jobban kiütközik a the matrix agyvelőszaggató zsenialitása a folytatásokhoz képest. ennél már csak az a nagyobb baj, hogy még ennek ellenére sem tudom nem szeretni a sequeleket. milyen már ez? :)

Ismeretlen_58281 2008.10.10. 19:28:23

A legimádottabb sorozatomat is képes lennék megutálni, ha sokat kéne egyszerre néznem belőle. Egyszer vizsgaidőszakban tanulás helyett elkezdtem nézni a Született feleségeket, 4 rész után már utáltam mindenkit, pedig a kedvenc sorozatom. Az egészséges az max.(!) napi 2 film...

Ismeretlen_43264 2008.10.10. 19:34:24

én sorozatokkal nyomom: sex and the city, grey's anatomy, dexter, prison break, house, friends.

Dragonslayer 2008.10.10. 20:16:18

Nálam öt a nyerőszám: de. egy, ebéd után kettő, vacsi után az esti, aztán egy éjszakai. Persze ehhez előtte rendesen ki kellett pihennem magam. Címek nem jellemzőek, viszont az igen, hogy mind A-film volt, azaz korábban moziban játszták. Talán a műfajuk volt különböző: zsinórban öt akció-, vagy horror-, kaland-, vagy vígjáték öléggé "hevi" lenne. Csakis vegyigyümü jöhet szóba. :-)

Dragonslayer 2008.10.10. 20:17:10

"vegyigyümi" :-)

Ismeretlen_99866 2008.10.10. 21:25:06

Uhh... Nekem ez kizárólag olyan filmekkel megy, amit már láttam előtte. De úgy már volt 7 egy nap alatt (A Tökéletes trükk, A 23-as szám, Penge 1., Batman-Kezdődik!, Félelem.com, Karib 1., Sweeney Todd (igaz, az kétszer egymás után), Gyalog-galopp).

feri · http://tozoku-imports.freeblog.hu 2008.10.10. 22:19:58

Ez ahhoz hasonló butaság, mint azzal versenyezni, hogy ki tud több cigit elszívni.

józsi 2008.10.10. 23:13:07

Aki közületek sok filmet néz hétközben, az sikeres nem lehet. Értelmes embernek értelmes életet élve nincs ideje ennyi filmet megnézni.

Tekman 2008.10.10. 23:44:35

Nehéz ügy 123 óra 10 perces szünetekkel, mert a szem és az agy egy idő után elkezd zárlatos lenni - persze fontos, hogy milyen napszakban kezd, mert én pl. 11-ig csak a kikapcsolt tv-t tudom nézni. Nem tudom hogy csinálták, de 57 film nem sok, ha "rövidek". egy filmfesztiválon most megesett, hogy 4 nap alatt 24 filmet toltam be, reggel 9-es kezdéssel, és 23-as zárással és még 6 óra alvás mellett is blee kellett aludnom egy Deltába pl. (sajna sok szünet is volt a filmek között, mert szervezők nem kedvemre adagoltak.) szóval 57 film nem lehetetlen, főleg, ha 55 perces john wayne koraiakat nézünk. erre én is beneveznék, de a 123 óra megdöntésére.... ja átlag: ha jó napom van, napi 6 simán. és kellemes érzés.

Ismeretlen_87626 2008.10.11. 00:15:41

Feri:Ez nem verseny, csak egy kérdésre válaszolunk. Józsi:Éljen a gondtalan diákélet!:) (gondolom érted)

csurmee 2008.10.11. 01:52:28

Moziban a rekord 5, itthon max 2-3 film megy le egy nap. Hogy én is említsek sorozatot: egy esős vasárnapon 24 S3 -> 17 epizód.

Ismeretlen_12139 2008.10.11. 03:58:11

Titanic feszteken tartom a napi 4-5 filmes átlagot a kezdetektől fogva, idén asszem 41 film sikerült 10 nap alatt. Moziünnepeken, szenvedély napján, anifeszteken és egyéb fesztiválokon ugyanígy. Ha egy helyszínen vannak a filmek, akkor megy a 6-7 film is. ;) Otthon viszont nem maratonozok. Csak moziban.

Ismeretlen_1068 2008.10.11. 06:59:00

kemények vagytok. nem is értem, hogy van pofám (részben) filmes blogot vezetni. :)

Ismeretlen_74535 2008.10.11. 10:01:54

24! főleg a korai évadok kb 3 - 4 részletben lefutotott, az utolsót egy hétig is húztam _:(

Tekman 2008.10.11. 10:49:16

flux: ne szerénykedj. azért biztosra veszem, neked is megvan a napi betevőd... - különben nem vezetnél (részben) filmes blogot. hétköznap nem is tudok csak úgy filmet nézni, csak ha nincs valami rendhagyó. persze ez olyan beidegződés, mint az, ki mikor megy reggel wc-re.

Pizsama · http://pizsama.blogter.hu 2008.10.11. 10:50:34

Néha muszáj behozni a lemaradást, úgyhogy előfordult már, hogy 3-4 film lement egy szombaton. Maraton-t inkább folytatásos filmekkel vagy sorozatokkal lehet csinálni (bár akár színész, rendező alapján is). Toltam már Indiana Jones, Mátrix és Die Hard maratont is. (Bár akkor igazából kétszer néztük meg az első részt: DIE HARD! :D )

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.10.11. 10:53:59

Jah, moziban meg nem szeretem halmozni a filmeket. Talán egyszer néztem meg egy nap kettőt. Moziünnepen is inkább az újra vetített előadások érdekelnek.

Proinsias 2008.10.11. 12:46:36

Én egyben lenyomtam, az amúgy is kívülről fújt Lynch-Frost füzért, mind a harminchárom részt. A'szem csak normál időközönként távoztam árnyékosabb területekre... Persze ehhez kellett a rendszerestett rendszertelen életmódom, abban a hónapban... Direktbe ilyet nem tennék. Mostanában amúgy is úgy kanalazom össze at időt...

Ismeretlen_84013 2008.10.11. 22:51:34

A mostani Moziünnepen 5 filmet toltam le egy nap (The Fall, Tropic Thunder, Iron Man, A nyomozó, The Forbidden Kingdom) és a mozifanatikusok éjszakáján is hasonló eredményt sikerült produkálni. Ha az utóbbi 3 évre tekintek vissza, akkor otthon sem sikerült ezt a bűvös 5-ös számot túllépni, de nem is nagyon akarom. Az ilyen "egy nap több filmet nézek" projecteknek akkor van értelme, ha különböző műfajok keverednek vagy többségben vannak a gondolkodást nem vagy minimális szinten igénylő filmek. A Keresztapákat is inkább 3 nap alatt tolom le, úgy sokkal teljesebb az élmény. Mondjuk egy Million Dollar Baby után be kell iktatni pár nap szünetet, mert az igazán jó és erős filmek nem a stáblistával érnek véget. Többek között ezért is kúszott fel a Wall-E második nézésre maxpontra, mert a TDK egy nap alatt még nem nagyon távozott a szervezetből. Ha tehetném, akkor minden nap megnéznék egy filmet (sajna ez mostanában esélytelen), a Sátántangó vagy a Berlin Alexerplatz megtekintését viszont be kell majd egyszer iktatnom (természetesen szünet nélkül).

neander · http://kalozblog.blog.hu 2008.10.12. 20:50:37

Napi 3 filmet simán meg tudok nézni. Mondjuk az egyiknek valami idióta vígjátéknak kell lennie, ami nem igényel akkora figyelmet. Sorozatnál 8 rész a rekordom, bukó filozófiavizsga után néztem meg ennyit a Sopranos 3. évadából a nővéremmel. Köztük volt a Steve Buscemi által rendezett rész is, ami életem legjobb sorozatepizódja volt.

feri · http://tozoku-imports.freeblog.hu 2008.10.13. 20:06:54

Real013GSF: a posztra reagáltam, nem a kommentekre.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása