aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2006. december 12. 23:31:32

Kategória: 9 komment

rilíz. nine inch nails - beside you in time (halo_22). életem egyik legnagyobb élménye ÉS hülyesége volt a tavaly nyári nine inch nails koncert, melyen minden bizonnyal brutálisan jól éreztem magam, csupán nem emlékszem rá... a koncert előtt/alatt olyan szinten sikerült szétütnöm magam, hogy csak a napokig/hetekig sajgó mindenem és halvány emlékfoszlányok emlékeztettek arra, hogy valszeg életem legjobb buliját tomboltam végig a messze földön hírhedt ölbetett-kézzel-ácsorgunk imázsnak rendesen ellentmondó osztrákokkal. amúgy tavasszal ismét a környéken járnak reznorék (prágában), de ez a bejegyzés nem erről szól. menni kell, oszt jól van.

a halo 22-t pedig meg kell venni, már csak azért is, hogy kiegészítsem az odafentieket egy kis házi(mozi) élvezettel, no meg aztán a NIN-vizuál mindig is ütős volt (csak bécsbe nem hoztak anno szart se :). ugyan a with teeth meglehetősen harmatos album lett, de a koncertekre még a hímringyós nótákat is sikeresen feltuningolták, így ez a gig még fotelból is kihagyhatatlan, arról nem is beszélve, hogy a 19 muzsikának a nagyobbik fele nem a legutóbbi albumról való. további nyálcsorgatásnak ad okot a bónusz gyanánt feltett két zenés video, a hand that feeds és az only: ez utóbbit david fincher rendezte. no, hol lehet leadni az előrendelést? (trailer)

Címkék

release

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr664534391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2006.12.12. 23:55:50

az infóért köszönet jár ty-nak.

Ismeretlen_37621 2006.12.13. 08:38:57

jahogymég nem lehet letölteni? :( Tavaly én a frencseknél néztem, jó volt, szerintem az album is remek. a HD mondjuk cool, megnéztem a 720p-st, állat. najó, megveszem. remélem, addigra lesz hozzá lejáccó is.

Ismeretlen_1068 2006.12.13. 09:32:50

kigyúrt testhez minimálhaj jár. nagy benga állat lett a neuropunk reznorból. :)

sawyer 2006.12.13. 15:28:48

nekem a with teeth-szel nem volt semmi bajom. tudom, hogy elég populárisra sikeredett, de engem annyira nem zavart. (amúgy ez a halo_22 mit takar? láttam már más nin lemezeknél is, de fogalmam sincs mit jelent)

Ismeretlen_1068 2006.12.13. 15:57:15

a halo a címkedkód, az utána lévő szám pedig a kiadvány sorszáma. itt megtalálod a teljes halo-sorozatot: http://www.nin.com/halo/index.html

Angelus 2006.12.13. 16:37:33

Még csak most ismerkedem a bandával, de egészen megkedveltem őket. Különösen a Closer c. szám jött be nagyon :) és az a vicces, hogy néhány dalt ismertem csak nem tudtam ki az előadó. Most már tudom :)

ty 2006.12.13. 19:57:43

éljenéljenéljen!

n4nom4n 2006.12.15. 15:00:51

i wanna f..k you like an animal...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása