aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: suicide squad (2016) Richter Géza
2015. április 21. 14:30:45

Kategória: film 18 komment

Közepes minőségű és kevésbé jelentős lesifotók Jared Letóról, amint bohócfejjel mászkál, és valamilyen felvételt néz magáról, ahogy Joker. Ott tartunk, hogy minden napra nem egy darab, hanem egy csomag ilyen jut. Legközelebb azért már elvárnánk némi érdemi Vigyorexet, falravizelést, polgárpukkasztást átvitt értelemben és/vagy szó szerint, egyebeket. Ez így kezd uncsi lenni. A további képek a folytatásban.

leto_joker_03_b.jpg

leto_joker_04.jpg

leto_joker_05.jpg

leto_joker_07.jpg

leto_joker_08.jpg

leto_joker_06_b.jpg

Címkék

comics batman will smith ben affleck warner spinoff jared leto dc intercom superhero dc comics the joker jesse eisenberg viola davis david ayer joel kinnaman suicide squad filmhir film kep film kep lesi filmkep filmkep lesi jai courtney margot robbie film hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr167386430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csgergo 2015.04.21. 15:00:46

Nekem kicsit Marilyn Mansonosnak tűnik. Letonál kevés alkalmasabb színészt tudok elképzelni Joker szerepére, úgyhogy hajrá hajrá! :)

Richter Géza 2015.04.21. 16:42:46

@doggfather: még mindig, azaz posztról posztra egyre jobban tetszik :) ?

cifrakdaniel · http://rnranp.blog.hu/ 2015.04.21. 18:49:46

Hát nem tudom..nagyszülőknél lomtalanításkor találtunk néhány régi babát azok közül volt az egyiknek ugyanilyen haja, szóval..lehet Manson bácsi benézte picit..:) Remélem azért elég meggyőző lesz. Kíváncsi vagyok beszédben fogja e überelni a zseniális Mark Hamill szinkront.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.23. 08:38:53

@Richter Géza: így van. Egyre jobban meggyőznek, hogy nem rossz, sőt egy jó választás.

Richter Géza 2015.04.23. 08:45:40

@doggfather: színészként mindig értékeltem, bár egy-két kedvelt alakításán kívül inkább közömbös volt. az ún. "zenészkedése" viszont megbocsáthatatlan.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.23. 09:21:32

@Richter Géza: a filmekben én is csíptem, csak nicholson, meg ledger zakójába bújni nem egyszerű...

Richter Géza 2015.04.24. 03:14:44

@doggfather: ugyanezt mondtuk, amikor Ledger bújt Nicholson zakójába, nem? ehhez képest szinte sokkoló, amilyen maradandót alkotott. pedig előtte az összes alakítását túlértékeltnek tartom kivétel nélkül.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.24. 10:35:36

@Richter Géza: de. :D

Én a lovagregényt, meg a 10 dolog amit... filmjét csíptem előtte is. :D

És a szörnyek keringőjében is jól játszott.

(ezeket a tdk előtt láttam és kedveltem, nem utólag)

De a buzikovbojos (south park) filmjét a mai napig unom/szarnak tartom.

Kovács Erzsébet 2015.04.24. 12:32:26

@Richter Géza: Túlértékeltnek? Mégis melyeket?

@doggfather: A Brokeback Mountaint nagyszerű szerelmes filmnek tartom, viszont az is igaz, nem sok (hetero) férfit ismerek, aki szeretné vagy tudna vele mit kezdeni. Legalább a meleg közösségnek adott két fiktív hőst.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.27. 08:51:41

@Kovács Erzsébet: nem, nem a meleg részével van bajom, hanem szerelmes filmnek nem működik szerintem.

Hogy két férfi a szereplője az (számomra) másodlagos.

Kovács Erzsébet 2015.04.27. 12:00:00

@doggfather: Miért nem működik szerinted? Erről szívesen beszélgetnék veled.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.28. 12:21:36

@Kovács Erzsébet: valahogy nem jött át se az ő vívódásuk, hogy megtehetik e ezt a családdal, se a család reakciói nem tetszettek.

Nem amit tettek, hanem a színészek nem voltak meggyőzőek igazából egy "fronton" se .

Kovács Erzsébet 2015.04.28. 12:38:13

@doggfather: Köszönöm a választ. Melyikük családjának a reakcióját találtad hiteltelennek?

Én mindkét főszereplőre itt figyeltem fel (és néztem végig aztán a filmográfiájukat). Belekalkulálva a macsó cowboy, "nem sírunk, nem érzelmeskedünk" hátteret, ahonnan ez a két férfi jött, az én szememben mindketten csodálatosan megoldották a feladatot. Gyllenhaalnak talán egy kicsit könnyebb volt a dolga, mert az ő karaktere nem olyan zárkózott, elfogadóbb. Ledgert viszont fájdalmas volt nézni a szűkszavúságával. Plusz, a filmből talán nem derül ki (a novellából viszont igen), mindketten egyszerű vidéki emberek, semmi képességgel a kifinomult önvizsgálatra. Úgy tűnhet ezért talán, hogy nincs is érzelmi életük, pedig.

Ledgert én nagy ígéretnek tekintem, és rendkívül sajnálatosnak tartom, hogy már nem láthatjuk beérni. Gyllenhaal még mindig csinál érdekes, Hollywood-széli filmeket.

Ha kíváncsi vagy, mit tudott Ledger szerelmesfilmben (NEM romkomban), ajánlom a Candy című, még ausztrál színészként elkövetett heroinos párkapcsolati drámát.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.28. 13:20:00

@Kovács Erzsébet: nem, nem a család reakció voltak hiteltelenek, hanem ahogy írtam a színészek nem győztek meg.

ezt a candyt meg fogom nézni, köszi.

amindenes.blog.hu 2015.04.28. 15:58:00

Ha mint énekes bevált, miért ne? :))

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása