aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: batman v superman - dawn of justice (2016) Richter Géza
2015. április 18. 08:20:00

Kategória: film 35 komment

Kamu vagy sem a következő, engedély nélkül netre került, állítólagos részlet, aki egy kicsit is rajongónak érzi magát, gyorsan nézze meg a borzalmas minőségű fél percet, mielőtt a stúdió leszedeti! "Tell me, do you bleed? You will..." Szegény Batfleck, csoda, hogy berekedt és csak suttogni tud ilyen esőben?!

UPDATE: Cseréltük a törölt videót, és beraktunk alá két képet. "False God"

UPDATE 2: Többször frissítettük a kiszivárgott anyagot, legutóbb a trailer előzőhöz hasonlóan pocsék minőségű, kamerás, de már teljes változatával.

UPDATE 3: A kiszivárogtatás miatt a Warner előre hozta a trailer hivatalos premierjét, úgyhogy immáron teljes pompájában csodálhatjátok meg a BvS előzetesét.

batman_vs_superman_falsegod.jpg

batman_vs_superman_hand.jpg

Címkék

jeremy irons superman trailer comics teaser batman ben affleck warner zack snyder david s goyer dc intercom sequel laurence fishburne superhero diane lane amy adams dc comics holly hunter wonder woman jason momoa man of steel henry cavill batman vs superman

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr587374726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.17. 08:40:44

@misafeco: Nézhető, elég jó minőségű. :)

Hát, kicsit hatásosabbra számítottam, bár lehet, hogy nem ébredés után másfél perccel kellett volna megnézni :D

batboy 2015.04.17. 08:52:18

úgy vélem nem csak az illegalitás miatt kellene írtani ezt az előzetest...nagyon rossz!

hol van ez a Man of Steel előzeteséhez képest?! pedig még egy Batman is van benne és Jeremy Ironst is hallani de hogy az egész ennyire hatástalan legyen...komolyan alig hiszem!

misafeco 2015.04.17. 09:02:26

@REMY: Remélhetőleg a WB kiteszi ezek után a HD-t, nincs értelme tovább tartogatni.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.17. 09:15:52

@misafeco: Megnéztem egy kávé után is... jobb nem lett. DE NE MÁR!!! Mondjuk az eléggé nagy oltás, ha már nekem se adja annyira ez az előzetes. Pedig én aztán könnyen rá tudok pörögni egy DC-s anyagra.

Csaba Turbucz 2015.04.17. 09:17:03

nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem az Affleck-féle Batman brutálisabb mint Bale Batmanje!

Csaba Turbucz 2015.04.17. 09:18:05

nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem az Affleck-féle Batman brutálisabb mint Bale Batmanje!

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.17. 09:22:12

@Csaba Turbucz: MINT Batman, biztos vagyok benne, hogy Géza jobb lesz. Színészileg nem jobb, de a karakterhez szerintem jobban illik. Én ettől nem parázok, attól viszont igen, hogy az előzetes után most pont annyira vagyok lehangolódva, mint amennyire tegnap az SW előzetes után fel voltam dobódva.

clive. 2015.04.17. 09:54:09

Ez az előzetes megint szerintem csak egy elő-előzetes. Zack Snyderék nem hülyék, pontosan tudják, hogy kell egy előzetest faszán megcsinálni. Lásd: 300, Watchmen. De még a Sucker Punchnak is olyan előzetese volt, hogy becsalták a népeket a moziba.

Nekem eddig csak annyi jött le, hogy végre kapok egy olyan látványvilágú Batman-filmet, amire nagyon régóta várok. Szerintem ilyen a karakter igazi közege, nem a Nolen féle hideg-üveges-realisztikus Michael Mann filmekre hajazó városkép.

LasDen 2015.04.17. 09:54:26

Erős vagyok, nem nézem meg ilyen szarba. Erős vagyok!!!!

peterd127 2015.04.17. 10:17:08

@REMY: tényleg lehetne ennél sokkal hangulatosabb, bár eddig még semmi konkrétat nem mutatot

talán a következő előzetesnél

Creativ3Form 2015.04.17. 11:18:13

Sztem teljesen rendben van. Kellően sötét, sejtető. Valahogy éreztem, hogy nem fog sokat mutatni. :-) Jó ez így ahogy van.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.17. 12:15:44

na ez már egy fokkal jobb, mint a teaser volt.

Laslo_ 2015.04.17. 18:32:54

Hát annál minden jobb! :D
Leszámítva a végét (amit ugye már láttunk), annyira nem történt semmi, hogy akár összevágott rajongói előzetes is lehetett volna. A Man of Steelnél direkt nem néztem meg az előzeteseket, elég volt annyi, hogy újragondolják a Superman-mítoszt, Superman v Batmannél viszont nekem önmagában kevés lesz, hogy egy vásznon láthatjuk őket.

2015.04.17. 23:10:54

ha ez is valami sötét hangulatú nyomasztó műdráma lesz...
na inkább ne mondjunk semmit.

LasDen 2015.04.18. 10:13:20

holy fucking macarole....ez kurva jóóóó lesz!!!!!! hype hype :D

Bublos Zoltán 2015.04.18. 11:23:59

@WiteNoir: Jobb mint a "csili-vili megmentjük a világot a pusztulástól" dolog. Én meg ettől hányok már.

kóbormajom 2015.04.18. 11:50:49

A hangulat, a látvány, és a végén az a karcos kérdés Batfleck-től engem bizony megvett kilóra.

Így, normális képminőséggel és hanggal ráadásul nekem az SW trailernél is sokkal jobban bejön.

A végén még tényleg megtörténik az elképzelhetetlen: Affleck jobb Batman lesz, mint Bale.

DHOPW42 2015.04.18. 12:20:12

Mindenképp ezt a hangulatot támogatom a Marvel-filmek hangulatával szemben, de hogy őszinte legyek nekem ez egy kicsit már túl sok :D Illetve semmiképp sem elegáns, szóval... tudom, ez Snyder stílusa, de szerintem nem attól lesz egy film darkos, hogy folyamatosan szar idő van, villámlik és ilyen füstfelhő szerű viharok vannak. Nekem ebben az előzetesben ez túl sok, túl direkt. Előre le akarnak nyomni a torkodon egy olyan hangulatot, amit lehet, hogy a film önmagában képtelen lenne megteremteni. Szóval ez egyfajta lusta megoldás, ahelyett, hogy subtle módszerekkel (írás, rendezés, fényképezés, alakítások, stb.) építenék föl ezt a nyomasztó világot, 100%-osan a vizualitásban teszik ezt meg. Legalábbis az előzetesben ez van. Nekem annyira nem ütött ez most.

2015.04.18. 12:45:43

@Bublos Zoltán:

nem csak végletek léteznek ám!
amúgy a marvel, ha arra gondolsz,kiskamaszokhoz is szól, régen rossz lenne már ha ilyen sötét nyomasztó hangulatuk lenne.
az említett marvel-filmek nem a legjobbak (rajongók kedvéért finoman fogalmaztam) de nem az a baj velük, hogy nem olyanok, mint a nolan-féle batman és társaik

exilis 2015.04.18. 13:22:26

Milyen jó hogy ezek az univerzumok átjárhatóvá váltak, kifogyhatatlanok a lehetőségek. Mi legyen a következő?

Superman vs Predator?
vagy Batman vs Aliens?
vagy Superman vs Asterix?
vagy Batman vs Achilles?
vagy Superman vs Sauron?
vagy Batman vs Lucifer?
vagy Batman vs Hitler?
vagy Superman vs Orbán Viktor?

Mamagaio 2015.04.18. 16:43:58

Az előzetesből ítélve ez egy Snyder féle giccsparádé, kb Avengers színvonal, amire azért lesz bőven néző. Egyediség, újítás, hangulat szintjén meg sem közelíti a Nolan vagy a mára már kissé nevetséges Burton filmeket.

Nolan legalább nem hozott be erősen természetfeletti karaktereket, amitől eltávolodott korunk burjánzó szuperhős kliséitől, inkább valóságosabb környezetben, "heist" elemekkel dolgozott. Itt meg Vasember szerkóban nyomja le az elpusztíthatatlant? ...facepalm...
Kellett nagyon ez az új Batman mint egy falat kenyér :(

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.18. 16:47:27

@Mamagaio: Sötét lovag visszatér 1-2. Talán utána nem beszélsz hülyeségeket.

Ha Nolan világát akarja megidézni, akkor az a baj (amúgy igen baj lett volna, mert azt már ellőtte Nolan. Ez a világ meg sokkal inkább megy Batmanhez. Lásd. Arkham játékok.

Aeonflux!!! Pls írjatok a Sötét lovag visszatér 1-2-ről!!!

Mamagaio 2015.04.18. 17:16:51

@REMY: Úgy látom nem fogalmaztam elég egyszerűen.
A Batman universe, meg úgy az egész zsanra, a képregények rajzfilmek, játékokhoz képest a Nolan trilógia egy különálló világot képviselt. Egy teljesen egyedi szemszögből alakított ki egy valósághoz sokkal közelibb világot, cselekményt, karaktereket.
A többivel sincs bajom, bár nekem az már rég nem jön be.
Amit hiányoltam, hogy az überszínes, 12 egy tucat, szuperhős és/vagy supernaturalmovies kliséktől mentes világra épült mozit láthassak, amiből erős hiány van az utóbbi 10-15 évben.
És valami újat, valami mást.

Atkakukac1989 2015.04.18. 17:21:08

@DHOPW42: Tökéletes egyetértek. Én is ezt éreztem, te pedig szépen megfogalmaztad. Amúgy nekem több bajom is volt az előzetessel, de 2 perc után nem ítélünk, majd ha kijön a film, okosabbak leszünk. :D

Atkakukac1989 2015.04.18. 17:23:15

A valaha volt egyik legdarkosabb, legcoolabb, legtöbb mondanivalóval rendelkező cucc volt a Watchmen. Ahhoz képest rendezésileg szerintem nem javult Mr. Snyder, hanem visszafelé kezd fejlődni. (Lásd utóbbi 3 filmjét). Mi történt ezzel az emberrel?

Gunner 2015.04.18. 18:02:45

Szerintem pedig nagyon jó kis előzetes ez. Kellően sötét és komor, sokat nem mutat (ahogyan egy jó teaserhez illik), viszont már sejteti a film alapszituációját.

Azoknak pedig, akik szerint ez unalmas, vagy eseménytelen előzetes volt, ajánlom felidézésre mondjuk a Batman: Kezdődik vagy A Sötét Lovag legelső trailerét. Azok még fele ennyit sem mutattak (utóbbié konkrétan egy széteső Bat-logó volt, némi narrációval).

DHOPW42 2015.04.18. 18:40:02

@Gunner: Jogos, el kell ismerni (mármint a Nolan-előzetesekkel kapcsolatos megjegyzést). Mondjuk ott láthatólag nagyobb hype-ban voltam, mert a széteső logótól is összehugyoztam magam :D

Olifat 2015.04.19. 14:24:17

Attól jó egy előzetes, hogy igazából nem árul el semmit, sőt esetleg szándékosan félrevezet! Másrészt a Man of Steel nekem nagyon bejött, szóval mindenképpen várom a filmet, csak azért húzom a számat mert így elsőre full CGI-nak tűnik az egész, mármint a feltűnőbb fajtából! Tényleg próbál nagyon dark lenni, de a kevesebb CGI-al dolgozó Nolant nem hiszem, hogy überelni fogja, de nem is kell mert az angolnak más a stílusa. Remélem azért nem lesz túl Watchmen-es! :D

Bergyilkos Bohoc 2015.04.19. 18:05:56

@Mamagaio: " Egy teljesen egyedi szemszögből alakított ki egy valósághoz sokkal közelibb világot, cselekményt, karaktereket."

Na, ja. Nagy művészet Batmanből egy valóságközelibb filmet csinálni. Már eleve az alapanyag is kvázi realitáson nyugszik. Egy nindzsa, aki köztünk is élhetne. De kíváncsi vagyok mit kezdene egy Supermannel vagy egy zöld lámpással. Az vajon mennyire lenne valóságközeli.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.20. 11:04:03

@SoZi: amolyan vasember pánél supi ellen.

jól látom, hogy nem követik a dark knight returnst. Nekem a trailerből úgy jött le, hogy megunta a nép a nagy S-t és az ő levadászására jön vissza batman, nem? És nem
.
.
.
.
.
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!

Fordítva, mint a képregényben.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.04.20. 17:55:33

@doggfather: Bat Iron Man.

Igen, nekem is úgy tűnik. Mondjuk amilyen pusztítást végzett a Man of Steelben, nem is csodálom, hogy elege van a jónépnek. :-D Transformersék elbújhatnak.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása