aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: star wars - az ébredő erő [star wars: the force awakens] (2015) Zalaba_Ferenc
2015. április 16. 20:05:00

Kategória: film 40 komment

"Chewie, hazatértünk." Mi is, srácok, mi is.

(Izgalmunkban sikerült kétszer is kiraknunk, de hogy Géza kommentje se vesszen el: Ugye nem várja senki, hogy ide most bármilyen épkézláb mondatot le tudok írni? "We're home." A rohadt mindenit!)

Címkék

harrison ford star wars sci-fi trailer fantasy george lucas max von sydow adventure carrie fisher jj abrams mark hamill oscar isaac john boyega adam driver gwendoline christie domnhall gleeson lupita nyongo daisy ridley

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr407374216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergyilkos Bohoc 2015.04.16. 20:21:04

Jó lesz ez, jobban várom, mint az Avengerst.

MrHeroicBloodshed 2015.04.16. 20:23:24

csatlakozom, most olyan "Avengers 2? az mi?" hangulatban vagyok!

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.04.16. 20:26:41

Még szerintem kutyafülét nem láttunk, de ez már így is hátborzongató. Alig várom, hogy nagyvásznon is lássam. Hajlandó leszek érte jegyet váltani valami nóném filmre, arra az izé 2-re, a mosóporos alcímmel. :)

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.16. 20:27:20

Csillagromboló lezuhanva, Isaac kiáltása, Solo egysorosa. Köszönöm JJ, köszönöm Disney. HÁTEZKURVANAGYLESZBASSZAMEG.

Creativ3Form 2015.04.16. 20:30:03

KIRÁZOTT...A...HIDEG!!!! :-O Eskü remegek és sírok egyszerre. :-D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.04.16. 20:43:09

A gyerekek lassan egy éve azzal nyaggatnak, hogy a karácsonykor mozi.

Mondjuk olyan nagyon nem kell noszogatni :-)

tjunior 2015.04.16. 20:43:55

Han Solo, Han Solo, Han Solo, megláttam Harrison Fordot, esküszöm elérzékenyültem

cifrakdaniel · http://rnranp.blog.hu/ 2015.04.16. 21:17:33

Kinek tűnt fel Anakin fénykardja?:)

Laslo_ 2015.04.16. 21:39:55

Tetszett... úgy kb. 1 percig, de aztán jöttek az új szereplők... nagyon nem szimpatikusak és eddig nem is mutattak semmit amitől változott volna a véleményem, nem látom, hogy ez a film többet nyújtana mint pl. a Star Wars-os számítógépes játékok. :(
Anno a Baljós Árnyak előzetese nagyobb borzongást váltott ki belőlem mint ez (aztán a moziban a film is csak más értelemben :D).

kóbormajom 2015.04.16. 22:00:27

A fenti teaserre írja ki címoldalra a Zindex hogy hihetetlenül látványos? :D :D :D

Ha eltekintek a könnybe lábadt rajongói szemektől, és az SW saga-t úgy szemlélem, mint a sorozat iránt közepesen érdeklődő, személy, akkor kutya legyek ha értem mi ebben a fenomenálisan megabrutál látványcunami.

Ne legyen igazam, de valamiért úgy érzem, a rajongói bázis egy része végül úgy fog kijönni a vetítésről, mint a Phantom Menace-ról :o

AldoWinnfield 2015.04.16. 22:13:44

@kóbormajom: Nem létezik, hogy ez a film rosszabb legyen, mint a Baljós árnyak. Abban két dolog van, ami jó: a zene és a végén a(z egyébként brutál szarul szétvágott) fénykardpárbaj.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.04.16. 22:29:44

Két dologról félek: egyrészt hogy felnőttünk, másrészt hogy nem érzem majd olyan nagynak a tétet. Biztosan bedobnak világokat fenyegető és megváltó fordulatokat, de egyik sem lesz olyan misztikus, olyan nagy, olyan félelmetes, olyan tiszteletet parancsoló, mint a Birodalom, a Császár és Darth Vader. Mert hát ugye felnőttünk.

Gallion 2015.04.16. 22:41:01

@kóbormajom: Semmi probléma. Olyanok is vannak, akik a Nutellás kenyeret se szeretik és nem értik mitől vannak oda tőle a tömegek. Senki se lehet tökéletes.

cifrakdaniel · http://rnranp.blog.hu/ 2015.04.16. 22:48:06

Hát igen, sok eredeti trilógiás rajongónak az előzmények nem tetszettek. Én az első előzmény megjelenésekor voltam 4 éves, rongyosra néztem mindent és ugyanannyira szeretem, mint az eredetieket. Pont azért mert gyerekként megfogott. De az emberek változnak, kíváncsian várom.

Gallion 2015.04.16. 22:55:35

@Zalaba_Ferenc: Tuti nem szól akkorát mint régen, de amig olyan piszok szórakoztató lesz mint ahogy a trailer sugallja addig aligha járunk vele rosszul :)

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.16. 23:02:52

@cifrakdaniel: Én gyerekként láttam az eredeti trilógiát és gyerekként láttam az újat is, mégis óriási különbséget érzek a két trilógia között.

@Zalaba_Ferenc: Igen, és épp ezért lehet, hogy Abrams amúgy tökéletes munkát fog végezni, de az elvárások, a nosztalgia majd mégis győzni fog, és emiatt nem lesz ez az új film sem hibátlan. Meglátjuk...

cifrakdaniel · http://rnranp.blog.hu/ 2015.04.16. 23:13:01

@REMY: Ez így van. Mostmár másképp értékelem a kettőt, de én egyáltalán nem utasítom el. Sőt még a nagyon utált Jar-Jart is bírom, kövezzetek meg.

AldoWinnfield 2015.04.16. 23:38:28

@Zalaba_Ferenc: Viszont ha újra kihozza belőled a gyereket és csillogó szemekkel jössz ki a moziból, akkor legalább tudni fogod, hogy ez a rész nagyon működött... Legyen így! :)

vargatom 2015.04.16. 23:53:34

Mindenki nagyon magabiztos, és amit eddig mutattak, az mind jó. Szerintem az új fénykard is az; és ami igazán tetszik benne az a... merészsége. És itt is sokat elárul az, hogy nem rakják rögtön mellé mindazt, amit kitaláltak hozzá.

exilis 2015.04.17. 06:57:19

Én imádom a régi trilógiát, tűkön ültem az új előtt. Aztán megnéztem a baljós árnyakat. A második részt már csak letöltöttem, a harmadikat máig nem néztem meg. Nem is fogom.

Ez viszont tetszik :)

peterd127 2015.04.17. 10:24:41

A feka-Chris Pine miért fújtat minden egyes beállításban?

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.17. 10:29:39

@totorohun: Pedig pont a 3. rész a legjobb, ott már felfedezhető valami az eredeti trilógia klasszisából. Mondjuk én nem tudom, hogy lehet kibírni, hogy nem nézel meg EGY részt, amikor imádod az eredeti trilógiát :D

zolij 2015.04.17. 10:30:48

@totorohun: pedig szerintem a harmadik rész az egyedüli az új trilógiából, ami a régi trilógia közelébe ér :)

További magyar hang 2015.04.17. 11:18:46

Csak most esett le, hogy Abrams rendez(ett) Star Trek ÉS Star Wars mozit is, a mesterhármashoz remélem rendez majd Back to the Future 4-et is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.04.17. 12:12:25

és b.zmeg eskü kirázott a hideg.

DHOPW42 2015.04.17. 13:01:21

Kurva jó előzetes, hogy milyen film rejlik mögötte, természetesen majd kiderül, de csak ez alapján nagyon várós. És én egyáltalán nem vagyok Star Wars-fan, úgy értem, hogy a mi családunkban senki sem rajongott a Star Warsért, ezért én a régi részeket sosem láttam gyerekként :D Így hát nekem ez jó sokáig kimaradt (helyette volt Gyűrűk ura ráadásul), az új trilógia meg jó szar is, és hát így felnőtt fejjel a régi trilógiát is nehéz volt úgy értékelni, mint ahogyan az a többségnek a szívében van - 10-20-30-40 év rajongással a hátuk mögött. Szóval nekem az SW sosem volt a kedvenceim között, de ezt most kifejezetten várom.

iopi 2015.04.17. 14:50:50

A Sithek bosszúját szerintem mindenképp pótolja, akinek kimaradt, mert arra nem rajongóként is nem lehet ráfogni, hogy nem méltó a régiekhez.

Ennél a trailernél érzem azt a bizsergést, amit pl. az új Terminátor trailereknél nem.

caseyjones 2015.04.17. 18:58:33

Nekem marhára tetszik! Talán még az előzőnél is jobb. Bár nekem ez a néger színész még mindig nem szimpatikus...

DHOPW42 2015.04.18. 11:06:21

@iopi: Hát nem tudom, azért a Sithek bosszújában is naggggyon sokszor kilóg a lóláb. Az előzmény trilógiából mindenképp a leghangulatosabb epizód, de nekem olyan szinten megöli egy csomó dolog... az alakítások, az, hogy Anakin átalakulása mennyire el van kapkodva, és van egy rakás elég kínos jelenet (nekem az egyik leginkább ilyen az Palpatine letartóztatása, meg kábé onnantól Mace Windu haláláig).

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.04.18. 11:54:52

@iopi: Nekem még a Baljós árnyak is jobban tetszett a Sitheknél.

E900 2015.04.18. 14:56:20

Majdnem 30.000.000 nézettség 2 nap alatt azért ez elárul valamit.
2 milliárdos bevétel is lehetséges :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.04.18. 16:32:55

Ezeket a vázlatképeket még tavaly októberben posztoltuk Az ébredő Erőről. Jó sok minden megvalósult belőlük, szóval a többi, amit még nem láttunk mozgóképen, igen csak elgondolkodtató. (Mondanom sem kell, hogy SPOILER!)

aeonflux.blog.hu/2014/10/15/star_wars_vii_resz_sok-sok_uj_vazlatkep

E900 2015.04.18. 17:16:50

Igen, nekem már trailerböl is úgy tűnt hogy az a csaj lesz a uj jedi. És most képek megerősítettek.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása