aeon flux

ready for the action now, danger boy?

tv-trailer: scream (2015) Németh Barna
2015. április 13. 08:56:00

Kategória: tv 5 komment

A tegnapi MTV Movie Awards díjátadón mutatták be a közelgő Sikoly tévésorozat első rendes előzetesét, ami szerintem pont olyan lett, mint amire számítani lehetett. Kattintás után még két bónusz cickó előzetes látható, hogy teljesebb legyen a kép. Mi a kedvenc horrorfilmed?

Címkék

horror mtv scream wes craven tv sorozat tv trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr637363818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2015.04.13. 09:36:50

Az első film után abba kellett volna hagyni. Az klasszikus, az király, de ennyi. Annyira felesleges tovább húzni ezt a Sikoly dolgot.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.04.13. 13:08:44

Én azon gondolkodom, hogy érdekli ez egyáltalán a mai tiniket? Míg engem 15-20 éve le tudott kötni a dolog a fimbuzis hozzáállásával, max a nosztalgiafaktor miatt megnézném. De ez a film nagyon elment azzal a korszakkal.

Németh Barna 2015.04.13. 14:32:27

@SoZi: A slasher nem hal meg, csak átalakul, ez már bebizonyosodott az évtizedek során. Az MTV majd tol alá menő zenéket, tesz bele menő csajokat és csávókat, 2015-komform dumákat és kész.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.04.13. 15:50:40

Ilyesfajta sok újítást nem fedeztem fel ezekben a trailerekben. Kb a Sikoly szériára óta nem néztem a műfaj felé (kinőttem belőle?), kiváncsi vagyok mennyire lesz trendi ez az átalakulás.

Creativ3Form 2015.04.14. 11:28:13

@REMY: Nekem még a 4. rész is nagyon adja. De a 2. és a 3. tényleg nem lett az igazi (sőt).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása