aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: mad max - a harag útja [mad max: fury road] (2015) Richter Géza
2015. március 31. 19:13:28

Kategória: film 19 komment

A narráció és az aláfestő zene kissé más, líraibb hangulatot szolgáltatnak az eddig látott részletekhez képest, de ez egyáltalán nem rossz, és a képek... A KÉPEK!!! Szóval értitek: a képek mindent visznek.

Címkék

trailer 3d warner charlize theron mad max action george miller imax intercom sequel nicholas hoult tom hardy post apocalyptic

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr117324370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2015.03.31. 19:25:21

Remélem csak egy rossz vicc az imdb-n feltüntetett május 21-ei magyar premierdátum (mikor szinte minden országban 14-én lesz bemutatva)!
Már lassan egy éve reszketek ezért a csodáért, hogy lássam végre!

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.03.31. 19:28:11

@FaKe.beL1eVe: Nem az. Az Ultron hazai késése miatt gyakorlatilag minden egyéb csúszik itthon. Név szerint ezek: Mad Max, Pitch Perfect 2, Tomorrowland (ez persze azért, mert szintén Disney), San Andreas.

FaKe.beL1eVe 2015.03.31. 19:37:51

@Zalaba_Ferenc: Fasza. :/

Az első Comic-Con-os előzetest anno rongyosra néztem, és ez is mesterien van összevágva.
Bár az elején felgyorsított menekülés alá simán be lehetett volna illeszteni egy Benny Hill zenét. :)
A főgonosz hangja viszont nem kicsit lúdbőrzős szerintem..

K. Kálmán 2015.03.31. 19:46:49

@FaKe.beL1eVe: Ilyenkor nem bánom, hogy már idősebb vagyok: ezek az egy-két hetes csúszások egy cseppet sem zavarnak, hiszen boldogult gyermekkoromban 4 évet (!!!) vártunk az első Indiana Jones-filmre, (a másodikra csak kettőt:) de még A jedi visszatérhez is kellett bő egy esztendő. Mi ezekhez képest egy hét?

FaKe.beL1eVe 2015.03.31. 20:03:36

@K. Kálmán: Oké, végül is lehet túllihegtem a dolgot.
Még szerencse hogy nem éveket kell várni, mert akkor ordítanék egy olyat, mint Charlize Theron az előző trailer-nél.

FaKe.beL1eVe 2015.03.31. 20:04:13

Az a gitár meg egyszerűen Priceless!

HaPLeX 2015.03.31. 20:06:53

Hát, trailer alapján látványos idiótaságnak tűnik. Engem nem tudott megfogni.

exilis 2015.03.31. 20:51:02

Ez utóbbi évek legszemkápráztatóbb látványossága lesz. Hol a pi-be volt az elmúlt húsz évben Miller????? Babe-be meg Táncoló Talpakba ölte a tehetségét, amikor ilyet is kaphattunk volna az arcunkba. Agyam eldobom.

szkristof92 2015.03.31. 21:06:44

Aztarohadt...oké hogy trailer-t manapság művészi szinten lehet vágni, de még ezzel az egészséges cinizmussal együtt is alig bírom kivárni a májust.

misafeco 2015.03.31. 21:07:22

Lassan a film akciójeleneteinek minden egyes másodperce fent lesz.

TomPowell25 2015.03.31. 21:10:02

Eddig csak szerelmes voltam a filmbe. Most már szexelni is akarok vele. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.

LasDen 2015.03.31. 21:37:11

Ez vagy kurva jó lesz vagy kurva szar. Számomra legalábbis, azt hiszem...

peterd127 2015.03.31. 22:38:35

Úristen mit láttam az előbb...

isvaen 2015.04.01. 08:48:23

ősz óta csak erre a filmre várok.

exilis 2015.04.01. 10:17:01

Ó, csak adja az isten, hogy ezekhez a képekhez még egy jó sztorit is összekalapáljanak. Amekkora meló és odaadás van ezekben a mozgókép-festményekben, megérdemelné.

Bence Gerhardt 2015.04.01. 11:03:44

Sztorija a második résznek sem volt, mégis hivatkozási alap huszonöt éve, és teljes joggal. A harmadiknak volt, és mégsem amiatt várjuk a negyedikat... Ez a mostani minden tekintetben a második rész hagyományait látszik föléleszteni és továbbvinni, szóval egy kellően erős alapszitu és egy nem elbohóckodott hagnem mellé én nem is várok semmit a sztoritól, csak brutál akciókat.
Szerintem ez csak úgy tud félremenni, ha vagy túlságosan komolyan veszik önmagukat (egyelőre nem így tűnik), vagy éppen ha gagyi párbeszédekkel/egysorosokkal túl akarják poénkodni a dolgot. Mindenesetre az első rész drámáját nem várom, a látvány pedig olyan erős, hogy nagyon el kell gagyizni ahhoz, hogy ne tetszen.
Az én dilemmám inkább a 3D vagy 2D? Hajlok arra, hogy ezt a klasszikus, időtlen, egyszerű laposban nézzem meg.

DHOPW42 2015.04.01. 13:19:15

@Bence Gerhardt: kétdé kétdé kétdé.

Én még mindig azon agresszív konzervatívok közé tartozok, akik úgy tartják, hogy a 3D eddig még egyetlen egy filmnek nem tett jót. Akik azt mondják, hogy a Gravity-nél például működött, azt is csak azért tudom elfogadni, mert ott a kép 90%-a fekete volt (lásd: univerzum). Viszont itt erről szó sincs, a kép minden pixele színes és vad és tarka, és én ezt semmiképp sem cseszném szét egy fals térhatással.

Bence Gerhardt 2015.04.01. 13:33:16

@DHOPW42:
Ezzel nem teljesen értek egyet: ugyan túl sok filmet nem tudok felsorolni, amihez hozzátett volna a 3D, de azért általában nem is volt rossz. Igaz, sok filmet nem láttam, vagy nem 3D-ben, amit pedig 3D-re kalibráltak (Transformers-ek, Sin City 2, Hugo).
Talán két filmet láttam, ahol a 3D pluszt jelentett, és hozzáadott az élményhez: az Avatar és a Gravitáció. Meg talán az utolsó Harry Potter, úgy emlékszem, annál még tetszett. Meg még a Dredd volt az, aminél ha nem is volt nagy plusz a 3D, azért azt a drogos-hallucinogén látványvilágot tulajdonképpen jól szolgálta.
De tény, hogy ezeken kívül, ha nem is zavart, de semmi emlékezeteset nem nyújtott a térhatás (Marvel szuperhősfilmek, Hobbit-filmek, stb.), ezért nem is erőltetem, de mivel ez egy-az-egyben látványfilm lesz, most meginogtam.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása