aeon flux

ready for the action now, danger boy?

top 2007: az év koncertjei Zalaba_Ferenc
2008. január 06. 09:52:50

Kategória: 6 komment

2007-ben sokkal kevesebb buliban/koncerten voltam, mint 2006-ban, s a szilveszteri érzések alapján idén még kevesebbre megyek el: de hát úgy is csak ötnapos lesz a sziget... szóval, tavaly ez a tíz koncert volt a legemlékezetesebb:

10. napalam death @ sziget (kellett hozzá bizonyos hangulat, beszámoló)
9. muse @ sportaréna (kezdem megszokni sajtreszelős vinnyogást, beszámoló)
8. skinny puppy @ sziget (jesus wants to be ugliiiiii, beszámoló)
7. prodigy @ volt, sopron (amíg érzem, addig nem ciki, beszámoló)
6. unkle @ sziget (az ócska hangosítás ellenére óriási hepaj, beszámoló)
5. modeselektor @ uaf, wiesen (a két germán technoemberke primitív afrikai törzzsé degdradált egy sátornyi embert, beszámoló)
4. tool @ sziget (okos metál, buta közönség, egyéni orgazmus, beszámoló)
3. trentemoeller @ ilaf, budapest (dubos bealvástól féltem, észbontó tombolást kaptam az utóbbi évek legizgalmasabb zenéivel, beszámoló)
2. extrawelt @ a38 (a két germán technoemberke primitív afrikai törzzsé degradált egy hajónyi embert, beszámoló)
1. nine inch nails @ sziget (öreg reznor, nem vén reznor, beszámoló)

Címkék

koncert top 2007 aeonflux top zene

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr234535006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsé 2008.01.06. 10:23:57

nagyjából egyet értek, és a napalm death kivételével mindegyiken ott voltam, de azért egy kicsit árnyalok rajta: 10 soulfly Sziget 9 Mangod Rocktogon 8 30Y Volt 7 Tool Sziget 6 Trentemoeller ILAF 5 NIN Sziget 4 Muse Bp sportaréna 3 Extrawelt A38 2 Modeselektor Wiesen 1 Yonderboi Sziget

Ismeretlen_1068 2008.01.06. 11:16:00

azért milyen ciiki, hogy a wiesenben lemaradtunk az extraweltről. ennél már csak az cikibb, hogy akkor még annyira nem is bántuk. :)

Gerike7 2008.01.06. 20:17:48

NIN-t én is első helyre sorolom. Emelett még tényleg nagyon jó volt a Soulfly a Muse a Toy Dolls, Manu Chao, Madness, Mando Diao, Juliette And The Licks, és nem maradhat ki a szigetes Korda Gyuri koncert sem :) csak mint bónuszt említem meg. 2 hét múlva meg érkezik a pumpkins. de ez már más tészta. megjelenik a koncerten innen valaki?

Ismeretlen_1068 2008.01.06. 23:47:00

jelentem: tervbe van véve.

Gerike7 2008.01.08. 16:56:40

na! nagyon jó hír. elírásért meg bocsi, 3 hét múlva jönnek a tökök :)

Ismeretlen_84013 2008.01.12. 15:14:57

Mivel 3+1 koncertem voltam tavaly, így csak egy TOP 3-at tudok összállítani. :) 3. Method Man & Redman @ Pecsa 2. Mos Def @ Studio 1. Snoop Dogg @ SYMA A mocskos szarházi Nas nem lépett fel, pedig miatta hagytam ki a Delinquent Habits-et (akik hatalmas bulit csaptak), így egy hét alatt két eseményt buktam. De a jó öreg Snoop olyan hangulatot csinált, amit csak akkor lehetne überelni, ha Tupac feltámadna hamvaiból és ellátogatna kishazánkba.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása